study week

               sekali lagi gua mengadap mggu y bosan di dungun.iaitu cuti study week.setelah bertempur beberapa bulan dgn test n asgment y belambak,skg ni masa tok melangok kat bilik selama semggu.dlm hati nak jek gua packing n balik ke rumah.tp bile gua chck balance kat atm,mmg x dan ah nk smpi ke jb.cukup2 tok pergi n balik dr uitm ke bdr dungun jek ! semoga gua dpat tempuh mggu study week ni dengan ngadap buku2 y byk ! kdp sesiapa y xajk gua lepak tuuh.xpe.gua le lepak sorang2.chill ! ;)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 comments:

Mel said...

wah kau! asyik balik je?

mohdhakimimusa said...

ko nk tau knp aku balik slu?sb ko ade kt kota la dok.lau x,xde nye aku nk balik kota saja.bkn sng nk jmp ko ann..so,da tau ann.sweet x? HAHA !

Mel said...

hahaha, sweet la sgt!

Post a Comment