HMD5HB 's FAMILY

              ni sume senarai2 classmate gua selama gua belajar kt uitm dungun.dr part 1 smpi la part 5 skg.ade y masa part 1 kurus,part 5 da bulat.tp y pelik,knp xde dr bulat jadi kurus ? padahal mknn kt uitm dungun ni xde la sesedap mumy korg masak kat umh ann.ade y dlu pendiam,skg mulut dy lah balik becok.dlu masok sngle,skg smpi 2 3 kali tkr kapel.tu blom korg blaja kat taylors ag.asyik letak eyemo je la sb asyk nk cuci mata tgk awek2 n pkwe2 international..drpd gua membebel.gua nk strt list nama2 fmly HMD5HB..

zharif ; klu bab memekak,dy lahh.bg kamera dslr kt dy.sejam da cukup pnuh an memory kamera tuh.nth gmbr mne dy amik.

ajim ; haa.ni la y aku mksod an.dlu krus,skg da bulat SIKIT.sikit je k.jgn mrh ajim.haha !

syuk ; dy ni plg tggi dlm klas.bab menganjing owg,no 1.dari besut,tp xnk ngaku org besut.org damansara katanyaa..

abg din ; dy ni lak paling kecik dlm dak2 laki.slu je kne kutuk ngn zharif n syuk.tp jgn amik ati.gurau2 je ann.

khalis ; bodyguard klas kiteorg.mke ganas.rmbut botak.tp xle blahh.dlm hati ade 'taman'.kuat touching dy nih.hehe !

wan ramli ; dr part 1 smpi part 5.ko la juara sb nama ko plg byk kita bg.ramli lahh.lawyer lahh.ape nth ag.aku xigt.

izu ; big mama ! merangkap mama kiteorg kat kelas.baik,kaki gosip.simpan rahsia aku byk tuh.secret aw izu ! ;)

nolie ; dr melaka.xbyk ckp.tp sporting sb slu kne kco ngn aku.

najwa ; wanita y senyap.tp ganas.dy komander beb.penah skli aku acah2 nk tumbuk dy.dy nk sepak t**** aku.nsib bek aku elak.lau kne.knpem senak !

izzati ; matanya lebih besar dr segalanya.hehe ! mata bulat beb ! mmg taste gua lahh.dr kelantan ;)

zira ; slu kne kco ngn syuk.ayt y dy kuarkan dr mulut dy.. 'bengong laaaaa~~~'

na ; paling kecik dlm dak pompuan.ni y dlu senyap jek.skg,dgn aku2 dy bole bahan.siap ko na !

ira ; kiterorg gelar dy abg.ngn gaya2 lelaki nya.tp mlm dinner dhoteliers.dy transform.jadi wanita terakhir.terbeliak gk mata aku ann ;p

ika ; seorg jiwa sentimental.kaki layan lagu jiwang2 y lame2 dlu tuhh.

fatin ; seorang kaki gelak.klu dy da strt gelak.mmg mcm gaya org kne rasuk.xberhenti lak tuhh.

eugene ; ni merangkap adik gua.sb kiteorg muka dekat2 sama.rambut dy meggi.hehe !

mya ; lembut je lau dgr dy ckp.mmg korg le terpikat ngn suara dy.ehem ! not available okeh !!

kay ; dt terengganu.tp lau first2 tgk dy.mmg xmcm dr ganu.sb dy pndai ckp luar ;)

hani ; hoho ! mulut dy korg kne hati2.mmg ckp lepas jekk.tp hati dy baik.kan hani kan ? ;)

pkot ; ydp d;hoteliers.garnag beb dy nihh.tp dy ni lah y slu jaga kiteorg.pape mklumat sume dpt ngn cpt.sb dy ketua kelas ;)

last....

kimie ; ?????? korg describe la sndri ekk.xkn nk syok sendri lakk ;p

belakang dari kiri ; izu,ira,najwa,ika,zati,zira,na,fatin,eugene,mya,nolie,kay,hani
depan dari kiri ; zharif,kimie,wan ramli,abg din,ajim,khalis,haziq,syuk



** kita kawan smpi bila2 tau ! nt kita kumpul lg 10 thun ke.nk tgk sape y da beranak pinak.hehe !








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

pikot said...

oit... x aci r gambar ni xda aku... huhuhu

Post a Comment