malu la sikit beb !

gua tak pernah kisah pn lau membe2 gua nak lepak bilik gua.lu lepak smpi subuh pn gua tak pernah amik port..lu orang nak guna barang gua pn,lu pakai lahh.tapi agak - agak la annnn.sampai gua nk pakai barang gua sendiri pn dah x ada.tu da melampau sgt ahh.smlm gua baru dpt 1 bungkus roti coklat.gua port baik je atas meja gua.elok je gua nak mkn td sb lapar.roti tu dah tak ada.mmg la gua hangin.lu stay bilik gua smpi subuh2.pastuu.ble lu kebulur,lu amik je mknn gua an.gua xkisah lau lu nk mkn.kang lu mati kelaparan kat bilik,gua jgk nk kne amik statement punca kematian lu.tp cara lu amik tak ada adab la beb ! satu,lu tak tny gua dlu sblum lu nak mkn.tu mungkin bole consider lagi.tp y gua tak bole blah.lu abis kan sume roti tuhh.beb, agak2 la ekk.roti tu bkn utk lu mkn trus kenyang.tu utk alas perut je beb ! lu nak kenyang,lu g dining sane.nasi kukus pn bru rm4.00..gua mmg tak halal kan ape y lu dah amik dari gua selagi lu xjumpa gua n mintak maaf.lantak la org ckp gua keras hati nak haram mknn tuh.tp gua dah tak tahan ngn perangai lu y buat brg gua,jadi barang lu ! mmg pn Umi Kalsom n EN Musa bank in duit kat gua tiap minggu tok support lu pny makan kat kolej nih! lps ni nama lu tukar BIN ke MOHD MUSA ekk.baru lu bole amik brg gua tanpa tny gua dah !! bodoh ! adik gua 2 org tu lau nak pnjm barang gua pn reti mtk izin.lu patot belajar dari adik gua 2 org tuh..

p/s ; agak2 lu baca post gua nih.lu xpuas ati.lu bole buat appointment jmp ngn gua.gua pon teringin nak jmp ngn org y xreti malu macam lu nih !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Mel said...

woa.. marah betul!!

mohdhakimimusa said...

sakit ati doe.bnd bkn sekali.da beratus kali gk !

Post a Comment