shopping raya

aku smpi je umah jumaat ptg.mlm tu ade meeting besar antra abh,mumy, adik2 n aku skli.masa ni aku da le agk ape agenda meeting tuh.iaitu esok pagi g shopping raya..adk2 aku ngn semangat nye list brg ape y dorg nak beli esok.
LOKASI ; jusco tebrau city
angsana jb
kota raya jb
;; aku masok bilik.tukar baju suar.pki jam.sembur perfume kt badan.capai hp,wallet.rokok.destinasi kdi minum kt sederet umah.berbekalkan e63 aku.nama muzamel villa jadi sasaran

kimi ; aku nak lepak.jom ??
villa ; jap g aku amik ko dpn umh ngn superbike aku
kimie ; ok !

>>dgn harapan aku bole pikir esok aku nak beli ape.

barang y aku beli cuma lahh ::

  1. renoma 1 kotak.dlm tu ade 3 helai   ;)
  2. tshrt quiksilver 2 helai
adik2 aku ; smpi senget badan dorg bwk beg shopping


 ++  y seronok kan aku cme g berbuka kat M SUITES JB.buffet beb.mmg org y kuat mkn mcm aku ni cukup suke invitation g buffet.masa ni la balik ke parking kereta jalan da mcm angkasawan kat bulan tuh ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment