di kala bulan mengambang

Bila saya dok sorang2 xkira la kat bilik ke, rumah kew dan lain2.saya akan terpikir byk bnd lam hidup saya nih ;


• Kawan or lawan ; agk2 bila saya susah nt,dorg akan tolong saya tak?ke dorg akan ketawakan n ignore je susah saya


• Keluarga ; bila saya da berkerjaya nnt,bole ke saya jaga mak abah mcmne dorg jaga saya smpi sekarang.


• Adik-adik ; harap dorg bole survive bila besar nnt.


• Study ; dah 2 thun lebih kt uitm dungun,apa yang saya dah dapat ? ilmu ? cukup ke utk saya menjamin masa depan saya


• Kerjaya ; saya nk jadi ape sebenarnya bila abis blaja ? ade ke kerja utk saya ?


• Cinta ; ad ke org nk sayang saya.n menjadi teman hidup selamanyee


• Kahwin ; umor brpe nak khawin ? bole ke saya jaga anak org tuh.nak bg makan ape kalau saya sendiri cukup – cukup makan.


• Diri sendiri ; da cukup ke ilmu dalam diri saya untuk hidup sendiri bila mereka meninggalkan saya.


• Dunia lain ; cukup ke amalan saya selama ni utk menghadapi dunia lain kelak.


*** harap- harap semuanya bole saya tempuhi nanti ;)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Mel said...

woa...

Anonymous said...

whoa ! matang .

Post a Comment