Peluang Kedua

Hampir tiap pagi aku dihujani sms dari kau
berbau kerinduan dan harapan daripada aku
tarik nafas dan capai tuala
sms kau tetap bermain di kotak aku
hanya senyuman sebagai balas

hampir tiap hari kau tanyakan soalan yang sama
belum fikir sebagai jawapan
kesian
aku tau penantian suatu yang menyiksakan
berfikir lagi

setiap malam kau hujani harapan untuk bersama aku
aku diam seribu bahasa
dunhill merah dicapai dulu
pandang atas,hembus nafas
tenang

aku takut dlm kerinduan
aku menyesal atas sikapku
kau pun begitu
setiap malam kau impikan peluang kedua
aku pun begitu

terbuka hati aku yang kau nantikan
aku cuba untuk berikan
aku tarik balik
rindu


-1323-
-demam-



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Anonymous said...

touched.

Anonymous said...

poyo la ko

Post a Comment