Tanam Anggur

Setelah 2tahun setengah di Dungun. Dan 4bulan 2minggu di melaka. Dgn jayanya aku dah berjaya tamatkan zaman Diploma aku. Alhamdullilah, clear paper even tak dekan HEHE! Now, aku takde benda nak buat. Macam biasa rutin aku tiap kali cuti panjang or pendek. Kerja kat tempat printing baju. Dgn kata lain 'cop' baju. itu semua utk mengisi masa lapang aku dari dok kat rumah mcm anak dara -.-" tujuan utama aku kerja sbb nak kumpul duit tok bercuti July ni dgn kwn2 n byr bill phne aku ni.kalau tak.aku lagi rela duduk rumah jadi bibik n fulltime driver mak aku.HAHA!

* July cepat sikit bole ? :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Neddy Razak said...

aww. aku pun ta sabar na tunggu julyyy!!

mohdhakimimusa said...

kan ? keje smpi lebam ni :)

Post a Comment